MHD: Nevrátil vám automat výdavok za lístky?
V posledných dňoch sa na sociálnych sieťach množia sťažnosti cestujúcich, ktorým namiesto výdavku automat vytlačil lístok s potvrdením. Peniaze si vraj majú vyzdvihnúť osobne v centrále dopravného podniku. Ako žart - výborné!
Poznáme to všetci. Nie vždy máme v peňaženke presnú sumu na zaplatenie lístka. Nové multifunkčné automaty Dopravného podniku Bratislava vyzerajú moderne a budia dôveru. Donedávna bol však opak pravdou.
Namiesto mincí vypadol cestujúcemu lístok s textom, že si má prísť výdavok vybrať na centrálu dopravného podniku. Nebol to zlý vtip, ale realita, s ktorou sa možno stretli aj niektorí z vás.
Dopravný podnik, našťastie pre cestujúcich, na sťažnosti o nevrátení výdavku reagoval a prijal potrebné opatrenia.
Mechanici v teréne
„DPB, a.s. po spoločných rokovaniach so spoločnosťou Transdata, s.r.o., ktorá zabezpečuje servis multifunkčných automatov, sa dohodli a zabezpečili do terénu servisných mechanikov, ktorí kontrolujú funkčnosť automatov,“ uvádza dopravný podnik.
Automaty budú mechanici kontrolovať niekoľkokrát denne.
Čítajte aj: Na trase do Petržalky pribudli multifunkčné automaty. Viete ako sa používajú?
Nemusíte drať topánky
„V prípade, že by sa problém s vrátením výdavku opakoval, môžu cestujúci o tento nevratný výdavok požiadať nielen osobne, ale aj mailom,“ informuje dopravný podnik. Presný postup reklamácie nájdete TU.
Dôležité je poslať do mailu vaše kontaktné údaje, kópiu bloku a číslo účtu. „Po preverení situácie obratom DPB, a.s. pošle peniaze buď na účet alebo poštovou poukážkou, najneskôr však v lehote 30 dní,“ ubezpečuje Dopravný podnik Bratislava.
Problém s vydávaním peňazí za lístky by tak mal byť definitívne zažehnaný.
Čítajte aj: Jazda v MHD bude bez klimatizácie v letných mesiacoch poriadne horúca